1396-10-09 06:20
968
0
48489
فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور:

فتنه88 نباید از یاد ملت برود/ مسئولین سیاسی کاری را جایگزین خدمت رسانی نکنند

فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور با تاکید براینکه جریانات فتنه ۸۸ نباید از یاد ملت ایران برود، افزود: دیدیم که دشمن آشکارا مخالفت خود را با نظام و انقلاب اسلامی ما نشان داد، ما باید بدانیم دشمنی ها همیشه هست و مخالفت با اسلام و تفکر اسلامی از دیرباز بوده ، هست و خواهد بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، طاهره کوهستانی با اشاره به اینکه راه مقابله با دشمن، هوشیاری ملت و مسئولین است،‌گفت: مسئولان کشور اسلامی نباید سیاسی کاری را جایگزین خدمت رسانی کنند و گلستان در شرایط خاص نباید حیات خلوت سیاسیون بشود.

جانشین خواهر حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گنبدکاووس با بیان اینکه ۹ دی حماسه پیروزی حق علیه باطل بود، تصریح کرد: دشمن تصور می کرد اقداماتش علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران نتیجه داده است ولی بصیرت ملت ما خط بطلانی بر افکار اشتباه و شیطانی دشمن کشید و نشان داد که روحیه انقلابی مردم ما اجازه نمی دهد هیچ کشوری نگاه چپ به نظام جمهوری اسلامی ایران بیندازد.

وی در ادامه گفت: ۹ دی روزی است که وظیفه دینی بر ملت ما نمود پیدا کرد و ملت معتقد و با ایمان ما عمل صالح شان را انجام دادند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.